Zastosowania Floatingu

Praca

Bardzo ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu jest, aby w czasie zabieganego i nerwowego dnia móc chociaż przez chwilę całkowicie odpocząć i oderwać się od wszystkiego co nas otacza. Aby uzyskać nowe pomysły musisz mieć przestrzeń, w której twoja paplanina umysłu i opinie kim jesteś i co robisz są odrzucone. Możesz wtedy skontaktować się z głębszą częścią siebie, które ukaże ci niezwykłe rozwiązania.

Dla biznesmena, naukowca, lekarza czy innego specjalisty jakiegokolwiek rodzaju, dobrodziejstwem jest, aby móc swobodnie myśleć, bez zmęczenia fizycznego i psychicznego. Kabina floatingowa jest pomocna dla każdego, kto prowadzi aktywny tryb życia. Zbiornik pozwala na osiągnięcie relaksu w ciągu kilku minut, a jedna sesja porównywalna jest do 4 godzinnego snu. Sesja w kabinie po całym dniu pracy przynosi wielką ulgę. Napięcie mięśni związane z nieustająca walką z grawitacją nagle znika i uświadamiamy sobie, że sporo zmęczenia nagromadzonego w ciągu dnia jest spowodowane utrzymywaniem ciała w pozycji pionowej. Z punktu widzenia neurofizjologicznego, z konieczności stałych obliczeń (co do kierunku grawitacji, zmian temperatury itp.) zostają uwolnione bardzo duże masy neuronów. Nie dość, że odpoczywamy to jeszcze oszczędzamy dużą część energii, zużywanej w każdej sekundzie naszego życia. Zbiornik deprywacji sensorycznej jest szczególnie korzystny dla tych osób które z powodu rodzaju pracy i/lub dużego przeciążenia pracą zmagają się z przewlekłymi bólami, schorzeniami czy bezsennością. Floating okaże się przydatny również wtedy gdy po urazie lub operacji będziemy chcieli szybciej wrócić do pracy, gdyż przyspiesza rehabilitację i rekonwalescencję. Podsumowując więc, floating to z jednej strony orzeźwiające i energetyzujące doświadczenie, z drugiej odpoczynek, głęboki relaks, ulga od bólu.

Źródło: Dr John C. Lilly "The Deep Self"

Zalecenia (przykłady)

Dla osiągnięcia zauważalnego efektu należy odbyć min. 3 sesje w krótkich odstępach, nie dłuższych niż 7 dni
już 1 sesja po ciężkim dniu w pracy usuwa napięcia i rozluźnia
Systematyczność: min. 3-4 sesji w miesiącu dla zwiększenia kreatywności i sprawności umysłowej

uwagi: aby osiągnąć, zwiększyć lub utrzymać efekt ważna jest systematyczność / skorzystaj z karnetu